czwartek, 12 października 2017

Zmiany.

Pustka.
Czasem jest tak, że robisz coś, poświęcasz się temu, ale nagle jakby tracisz do tego serce. Próbujesz, zaczynasz raz i drugi od nowa, ale nic z tego nie wychodzi. Odpuszczasz.
Niby wszystko jest w porządku, dalej zajmujesz się swoimi sprawami, jeszcze częściej cudzymi sprawami, w końcu tak wygląda życie. Ale ciebie jakby coraz mniej.
Gdzie jesteś?
Gdzieś tam, gdzie został kawałek marzeń, hobby, przyjemności.
Świerzbią ręce, chociaż wiesz, że nic nie jest takie jak kiedyś. Co dalej?
Chcesz wrócić do tego, co daje satysfakcję...
Dlatego jestem tu znowu.
By wypełnić tą pustkę. We mnie..

Przez tych parę lat zmieniło się w moim życiu parę rzeczy, właściwie zmieniło się wszystko.
To już nie będzie blog o ciastach i ciasteczkach. Choć o jedzeniu też będzie się pojawiało, bo bez niego się nie da ;)
Będzie o życiu, moim życiu, a być może znajdziesz w nim kawałek siebie?

Mam teraz dwójkę dzieci, Starszą trzyletnią i Młodszego roczniaka. Codzienność przepełniona miłością, ale i bezsilnością i złością.. tak wiele skrajności. Znasz to? na pewno...
Będzie mi miło jeśli zajrzysz tu do mnie i podzielisz się też swoimi doświadczeniami.
Będą wycinki codzienności, przepisy dla rodziny i recenzje książek dla dzieci.
Zostajesz ze mną?

1 komentarz:

  1. Tyle lat razem.. niezależnie o czym i co. Zostaje ☺

    OdpowiedzUsuń